[Pardus-kullanicilari] acý bir gerçek

oteker oteker at gmail.com
27 Haz 2007 Çar 11:48:01 EEST

Bence Leo çok önemli bir  konuya değinmiş. Birçok kişi Win ile Linux
sürümleri arasında gidip geliyor. Linux iyi ama... Win kolay ama.... Herkes
bir süre bu ikilemi yaşamıştır. İnanıyorum ki bu ikilem Pardus
geliştiricilerine de yol gösterecektir.
Kendi deneyimlerini açık yüreklilikle paylaştığı için Leo'ya teşekkür
ederim.

26.06.2007 tarihinde leo <windforceenergy at gmail.com> yazmış: