[Pardus-kullanicilari] acı bir gerçek

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
26 Haz 2007 Sal 22:38:46 EEST

Acı ama bir diğer gerçeği size hatırlatmak istiyorum, ben ve burada
belkide benim gibi
yüzlerce kişi Linux işletim sistemini virus olmadığı için , bedava
olduğu için değil
linuxu ve onun felsefesini sevdiğimiz için seviyoruz. Bendeniz
yaklaşık olarak 1997
den beri linux dağıtımlarını kullanıyorum ve tamam belkide oyun oynayamıyorum
ama birşeyleri paylaşmanın verdiği zevki hiçbir oyun size veremez buna
emin olun.

Ömer Fadıl USTA
http://www.bilisimlab.com/