[Pardus-kullanicilari] sis ekran kartılarını kurmak

savaş izmir savasizmir at gmail.com
26 Haz 2007 Sal 17:14:04 EEST

arkadaşımın bilgisayarına windowsdaki sürücüleri bulamadığımız için hem de
biraz alışsın diye pardus kurmuştum.  ekran kartı onboard sis 32 mb. ekran
kartını kuramadığımız için görüntü bayağı bir kötü oldu. ben benim kartımda
olduğu gibi en azından kurulduğunda gelen standart sürücüyle idare edebilir
diye düşündüm ama  olmadı. bu ekran kartının linux sürücüsü nasıl
bulunabilir. pisi de paketler arasında yoktu yanlış hatırlamıyorsam