[Pardus-kullanicilari] Open office OLE kullanımında Makro güvenlik sorunu?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
25 Haz 2007 Pzt 12:25:48 EEST

Selamlar,
Open office kullanıyorum. ve benim için çok önemli bir sorunum var. OO
formlarına yazdım ama henüz bir cevap alamadım kursura bakmayın.

Bir metin dosyam var. Ve bu dosya iiçinde bir hesap tablosunu OLE ve
bağlantılı (link) olarak kullanıyorum. Bu hesap tablosu içinde sayıları
ingilizce yazı ile yazan bir makro var. Bu makro hesap tablosunda
sorunsuz çalışıyor. Ama bağlantı yapmış olduğum metin dosyası içerisinde
çalışmıyor. "Makro güvenlik seviyenizi kontrol edin diyor".
Seçeneklerden güvenlik seviyesini en düşüğe getirmiş olmama rağmen yine
bu hatayı alıyorum... Bir fikri olan var mı?

--
Saygılarımla,
Mucip:)