[Pardus-kullanicilari] kaplan pencereleri tırmaladı

Yazan Adam yazanadam at ttnet.net.tr
25 Haz 2007 Pzt 11:14:48 EEST

Yeniden günaydın;

Geçtiğimiz yıl yoğun tanıtımların etkisiyle Winxp'ye kurduğum
Thunderbird ile bütün uğraşılarıma karşın bir türlü e-posta işlemleri
yapamayınca geçen yıl bu zamanlarda çok çok ağır söylemlerle ve bir daha
asla kurmayacağıma yeminler ederek programı kaldırmıştım. Fakat...
Pardus kullanmaya başlayıp da Thunderbird Pardus'un ana e-posta programı
olmanın ötesinde, tam verim alınca kısa bir düşünmenin ardından ve "
Pardus'da edindiğim programın e-posta  ayarlama deneyimlerimi kullanarak
aynı programı Winxp'de de çalıştırabilirim, "  deyip,  Thunderbird'i
Winxp'ye kurdum. Kurulum sırasında Outlook express ayarlarını aynen
içine aldı.

Sonuç: Şu an  Thunderbird  Winxp'nin ana e-posta programı.

Tek sıkıntım bir türlü programı Türkçe yapamamam.

Mehmet