[Pardus-kullanicilari] OpenOffice açýlmýyor

Ferit Mayat�rk fmayaturk at yahoo.de
25 Haz 2007 Pzt 02:37:22 EEST

esas kullandığım oturumda OpenOffice dosyalarını açamıyorum.
diğer oturumlarda rahatlıkla açılıyor.
esas kullandığım oturumda /opt/OpenOffice.org/lib/ooo-2.1/program dosyasında
swriter dosyasını çift tıklayıp açıyorum (biraz uzun bir yol)

konsolda oowriter komutuna aldığım yanıt (sudo oowriter ve oowriter --display :0.0
komutlarına da aynı yanıtı aldım.):
Traceback (most recent call last):
  File "/usr/bin/oowriter", line 20, in ?
    if float(zemberek_version) > float(local_zemberek_version):
ValueError: invalid literal for float(): ��

root olup oowriter yazdığımda şunları yazıp açıldı:
Copying: zemberek.zip
Enabling: zemberek.zip
 Enabling: ZemberekSpellChecker.xcs
 Enabling: zemberek2-tr.jar
 Enabling: ZemberekSpellChecker.xcu
 Enabling: ZemberekHyphenator.uno.jar
 Enabling: ZemberekSpellChecker.uno.jar

listede aynı sorunla uğraşan bir arkadaşa yapılan önerileri denedim:
sudo pisi it libsndfile flac --reinstall yaptım. sonuç aynıydı.

root olarak konsolda oowriter --display :0.0 komutuna
"home/misafir/:0.0 bulunamadı" yanıtı aldım.
çözüm önerisi olan var mı?
herkese iyi çalışmalar!

Ferit MAYATÃœRK

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta'da
http://tr.mail.yahoo.com