[Pardus-kullanicilari] Yanýt: Re: paket yöneticisi paket kurmuyor (çözüldü)

Ferit Mayat�rk fmayaturk at yahoo.de
25 Haz 2007 Pzt 01:24:23 EEST

evet, konsolda root olarak program kurdum. zaten root olmadan konsolda program
kurulmuyor bildiğim kadarıyla. dediğin doğru olsa gerek. bu arada önbelleği
boşaltmanın konsol dışı yolunu da gördüm:
Paket Yöneticisi > Ayarlar > Paket Yöneticisi Programını Yapılandır >
Önbellek sekmesi > Önbelleği Şimdi Temizle

"Umut D." <linuxlist at gmail.com> wrote: Konsolda "root" olarak mı işlem yaptınız? Sistem her zaman root'a biraz  kıyak geçer (yani demem o ki kullanıcı tüm diski kazara doldursa bile root en azından login olup düzeltme yapabilsin, loglar tutulmaya devam edilsin vs gibi aklımıza gelmeyen daha pek çok sebeple dosya sisteminde root'a özel % bilmemkaçlık bir kısım ayrılır, onu kullanmışsınızdır)

Saygılar...

On 6/22/07, Ferit Mayat�rk <fmayaturk at yahoo.de> wrote: sorunumu mesajım listeye düşmeden çözebildim.
 # pisi delete-cache komutu ile cache dosyasını boşalttım.
meÄŸerse program kuracak yer yokmuÅŸ. ama gene de madem yer yok konsoldan
kurmak istediğimizde nasıl yer açıyor anlamadım, ama sonuçta sorun ortadan
kalktı. şu anda da güncellemelerimi yapıyorum.
herkese iyi çalışmalar!

Ferit MAYATÃœRK