[Pardus-kullanicilari] Fujitsu Siemens - AMILO M7440, wireless açma/kapama radio düğmesi

Sercan AYYILDIZ sercan.ayyildiz at gmail.com
24 Haz 2007 Paz 16:41:47 EEST

Merhaba,

Fujitsu Siemens - AMILO M7440 bir notebook kullanıyorum. Yaklaşık 4 gün önce
Pardus kurdum ve o günden beri daha Windows'a geçmedim :-) . Fakat wireless
kullanımı ile ilgili bir problemim var. Pardus-Wiki'de bahsedildiği gibi
wireless'ı açan düğme çalışmıyor. Wiki'de verilen linkte (
http://fsam7440.sourceforge.net/) ki programı indirdim ama belirtildiği gibi
derleyip çalıştıramadım.

Linkteki sayfadan Fsam7440 v0.4 Source
Code<http://prdownloads.sourceforge.net/fsam7440/fsam7440-0.4.tar.bz2?download>dosyasını
indirdim. Home dizinine açtım. Sonra make komutunu çalıştırdığımda
aşağıdaki hatayı aldım.

make -C /lib/modules/2.6.18.8-83/build
SUBDIRS=/home/sercan/Drivers/fsam7440-0.4 modules
make: *** /lib/modules/2.6.18.8-83/build: Böyle bir dosya ya da dizin yok.
Durdu.
make: *** [default] Hata 2

Bu işlemi root olarakta denedim ama yine aynı hatayı aldım. Sonra
/lib/modules/2.6.18.8-83/ dizinine gittim ve ls -all komutunu çalıştırdım.
orada build diye bir şey var ama, dizin mi dosya mı anlayamadım  (daha önce
hiç linux kullanmadım :-( ).
Fakat build  "build -> /usr/src/linux-2.6.18.8-83" olarak, yanım söner
şekilde çıktı. Pek emin değilim, atıp tutuyormuş gibi olmayım ama , galiba
burası çekirdek source'un durduğu yer. Ama ben build dizinine de
giremiyorum. Ek bir şeyler mi yüklemek lazım. Bir türlü işin içinde
çıkamadım. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Ethernet kablosuda kısa,
tıkıldım kaldım modemin yanında :-)).

Çok teşekkürler,

--
-sercan