[Pardus-kullanicilari] güncellemeler "pardus"u beta mı yaptı..

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
23 Haz 2007 Cmt 21:59:27 EEST

Onur Hocam,

Yine de, kararli depoyu kullanan bir kullanicinin, sistemini
guncellediginde, "2007.2 beta" gibi bir ibare gormemesi lazim hicbir yerde.

Eger guncellemeler soylediginiz gibi "kararli" ise, o zaman bu yazi "2007.2"
olmali ya da "2007.1" olarak kalmali. Bunu bir "wording" bug olarak
gorebiliriz bence...

Esasen, bu guncellenen paket, 2007.1 olarak gelmeli, en son tum sistem
2007.2 'ye yukseldiginde (RC isi de bitip depo 2007.2 oldugunda) tekrar
guncellenerek (icerik ayni olsa bile, ya da hicbir dosya degismese bile)
2007.2 ibaresi icermeli...

diye dusunuyorum...

Emre