[Pardus-kullanicilari] güncellemeler "pardus"u beta mı yaptı..

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
23 Haz 2007 Cmt 01:11:28 EEST

Merhaba
Şu taraftan bakarsanız sanırım anlatılmak isteneni daha iyi anlayacaksınız
mevcut sisteminiz hala kararlı depoyu kullanıyor. Ordaki yazı sadece
stabil olduğu
için 2007.1 deposundada bulunan bir paketten kaynaklanmıştır
sudo pisi lr komutuyla hangi depoyu kullandığını görebilirsiniz
http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007.1/pisi-index.xml.bz2 yazacaktır
ama eğer beta/rc ye çıkmış olsaydı orada şu yazması gerekirdi
http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007.2/pisi-index.xml.bz2
ki siz bu şekle sokunca yaklaşık veya daha fazla 200mb güncelleme
göreceksinizdir.