[Pardus-kullanicilari] ati ekran karti

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
23 Haz 2007 Cmt 00:53:15 EEST

ift monitör kullanmadım ama aticonfig komutunun çıktısının en altında ki
örneklerden biri:
   Dual head   :    aticonfig --initial=dual-head --screen-layout=above
                        This command will generate a dual head configuration

                        file with the second screen located above the first
                        screen.

Bence denemeye değer :)
sudo aticonfig --initial=dual-head

p.s. : iletilerinizi düz metin olarak göndermenizin daha hoş olacağını
düşünüyorum. :)

22.06.2007 tarihinde UMUT KEMAL TÜRE <umutkemal at gmail.com> yazmış: