[Pardus-kullanicilari] güncellemeler "pardus"u beta mý yaptý..

Ali Iþýngör isingor at gmail.com
23 Haz 2007 Cmt 00:26:22 EEST

Hayır arkadaşlar,

Sistem bileşenlerinizin önemli bir kısmı Pardus 2007.2'de kullanılacak olan
paketler olsa da, gerçekte 2007.2 Beta'yı kullanmıyorsunuz...

Stable (kararlı) depoyu kullanan genel kullanıcı profilinin sistem
kararlılığını ve güvenliğini gözeten, yumuşak bir geçiş sürecindeyiz şu
an...

Bunu anlamak için KDE sürümüne bakmak yeterli: kararlı depoyu kullananlar,
hâlâ KDE masaüstü ortamının 3.5.6 sürümünü ve PiSi gibi bazı önemli
araçların "eski ama kararlı" sürümlerini kullanıyorlar.

Pardus 2007.2 uzun bir süredir testlerini KDE 3.5.7 sürümü ile yapıyor.
Release Candidate (RC) testlerinin ardından, diğer güncellemelerini de
alacaksınız. Tüm bu süreçler, "ağız tadınızın bozulmaması" için büyük bir
dikkatle yönetiliyor :)...

Çok kısa bir zaman içinde Pardus 2007.2 duyurulacak ve şu an güncelleme
yapan arkadaşlar, ilerde daha az miktarda bileşeni güncelleyerek, Pardus
2007.2 Caracal caracal'ı kullanabilecekler...

Ali Işıngör