[Pardus-kullanicilari] pardus acilis sorunu.

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
21 Haz 2007 Per 19:08:44 EEST

2007/6/21, Serdar YİĞİT <syigitisk at gmail.com>:

> Pardusta apache+php+mysql kurdum.Phpmyadmini yuklemek icin konsoldan bir
> komut satiri yazdim
> ve yuklemeye basladim.Yukleme esnasinda bir ara warzone adlı strateji
> oyununu acip kapadim ama
> masaustune donemedim.Laptopun guc tusuna basili kalarak bilgisayari
> kapattim.Yeniden baslattim.
> Sadece acilis sayfasini gordum.Herhangi bir giris veya parola alanı
> yoktu.Sadece acilis sayfasindaki
> fotograf vardi karsimda.Konsola girip kullanici modunda startx yazip
> baslatmayida denedim.Acamadim
> ve akan onca satirdan sonuncusu :
> [...]

merhaba,

daha önceden güncelleme yapmadınız gibi geldi, eğer güncelleme yapmadan bu
kurulumu yaptıysanız
bağımlılık olarak başka paketler kurulmuş olabilir. sonuçta güncellemelerin
tamamını yapmanızı tavsiye ederim.
bunun için bahsettiğiniz gibi grafik ekrana giremeyip konsola düştüğünüz
esnada internete muhtemelen
bağlı olduğunuzdan sudo pisi lu komutuyla güncelleme olup olmadığını
görebilir, sudo pisi up
komutuyla da güncellemeleri yapabilirsiniz. ardından sistemi yeniden
başlatmakta fayda var.

bunlara rağmen grafik ortama geçemezseniz startx komutunda dökülen mesajları
bir yere kaydetmeniz veya
fotoğrafını çekmeniz konuyu bilme ihtimali olanlara sormanız açısından iyi
olacaktır.

kolay gelsin...