[Pardus-kullanicilari] Yeni Üyeyim herkese iyi geceler; Pardus ile ilgili acil yardım

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
20 Haz 2007 Çar 16:12:57 EEST

On Wednesday 20 June 2007 10:37:05 Asım Yılmaz wrote:
> [image: ORIGO ADSL2 DWR-TI04 4 PORT WIRELESS ADSL
> MODEM]<http://www.hepsiburada.com//productdetails.aspx?categoryid=81719&pro
>ductid=bd47073#tablnk> ORIGO
> ADSL2 DWR-TI04 4 PORT WIRELESS ADSL MODEM
> Modemim budur

XX Bilişim firması kullanım kılavuzunu DOC belgesi olarak hazırlayacak ve o
DOC belgesini WinZip kullanarak paketleyecek kadar akıllı (!) olduklarından
kullanım kılavuzuna düzgün bir şekilde bakamadım, ama daha önce böyle bir
arayüz gördüğümü hatırlıyorum :). Şimdi, şifresiz bağlanabiliyor muydunuz?
servis yöneticisinden wpa-supplicant'ı çalıştırarak WPA ile bağlanmayı dener
misiniz? Modemin internete bağlandığından emin misiniz (üzerindeki ışıklar
her zaman doğruyu söylemez, unutmayın). Modeminiz için güncelleme çıkmış, onu
yaptınız mı?