[Pardus-kullanicilari] Hain windows pisi'mi yedi!!!

Ozgur GOKALP ozgurgokalp at gmail.com
19 Haz 2007 Sal 22:28:06 EEST

Geçen gün tarayıcımla (hp scanjet 3690) birşeyler taramak için windowsu
açmak zorunda kaldım. Pardusta tanıtamadım da. Neyse sorun şimdilik o değil.

Taramalarımı yaparken can sıkıntısından hdd temizliği yapayım dedim. (cache
kullanmak istiyorum.) /var/cache/pisi/packages dizininin içeriğini de
sildim. Dizinde herhangi bir sorun görünmemesine rağmen pisi ile güncelleme
yapmak istediÄŸimde;

[Errno 2] Böyle bir dosya ya da dizin yok: '/var/cache/pisi/packages/comar-
api-1.14-17-12.pisi.part' diye bir hata veriyor.

Sanırım windows altından bu dosyaları silerken dizinde birşeyler oldu, pisi
buraya yazamıyor. Bu sorun nasıl düzelir?