[Pardus-kullanicilari] HARDİSK BÖLÜMÜ KAPASİTE ARTIRIMI

eray kaplan eraykaplan at gmail.com
19 Haz 2007 Sal 16:25:07 EEST

Ergin Bey;

Çok teşekkür ederim. var/cache ve /tmp ile /var/tmp dizilerine baktım ve
rakamları çok yüksek değil. demek ki PİSİ nin ön belleğini silme işlemi
olmuş. ROOT bölümü altındaki en çok yeri MEDİA isimli dizin 10,2 GB
ile USR isimli
dizin ise 6,4 GB ile işgal ediyor. Ama galiba bunları silemeyiz.

Ayırca Hüseyin Bey ilginiz için çok teşekkür ederim. İşime yaramayan dil
paketlerini önceden kaldırmıştım.

19.06.2007 tarihinde Ergin Altintas <ealtintas at gmail.com> yazmış: