[Pardus-kullanicilari] Yeni Üyeyim herkese iyi geceler; Pardus ile ilgili acil yardım

Asım Yılmaz asimyilmaz67 at gmail.com
19 Haz 2007 Sal 13:09:51 EEST

Dediğinizi tam olarak anlamadım ama şöyle söyliyeyim, modem içinde security
bölümünde WEP seçtim aşağıdaki "key 0" karşısınada birer aralık bırakarak
örnek: "AC BA CD AD CB" yazdım daha sonra bu yazdığım şifreyi aralık
bırakmadan "ACBACDADCB" yazarak win xp de internete giriş yaptım [aynı olayı
rakamlarlada yaptım] fakat pardusa bir türlü giriş yapamadım.Modem bana
herhangi bir şifre vermemiştir. Ne yapabilirim.

19.06.2007 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> yazmış: