[Pardus-kullanicilari] KsCD

Server Acim sacim at kde.org.tr
19 Haz 2007 Sal 00:41:48 EEST

On Mon, 18 Jun 2007 21:32:28 +0300
Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> wrote:

>  CDROM dan ses kartına cd sesini aktarmak için bir kablo takılır, bu
> kablo takılı olmadığında bu durum oluşuyor. Analog yerine dijital çıkış
> seçerek dinleyebilirsiniz.
>
>  Ekler -> kscd programını yapılandır -> Direkt sayısal çalma kullan
> seçeneği ile çalışması lazım.
>
> --
>  Onur Küçük                                      Knowledge speaks,
>  <onur.--.-.pardus.org.tr>                       but wisdom listens

Sevgili Onur,
Çok teşekkürler. "Direkt sayısal çalma kullan" seçeneği ile artık problem kalmadı. Fakat, bu kez yaşadığım sorun şu. CD'yi çıkartmak için, bir "çıkart" düğmesi var. Buna tıkladığım zaman, CD'yi çıkarmıyor. Ancak, Masaüstü'nde, CD simgesine sağ tıklayıp "Çıkart" dediğimde CD çıkıyor.
Sevgiler.

--
Server Acim
- Besteci