[Pardus-kullanicilari] 2 olay.... 2007.2'de....

Ergin Altintas ealtintas at gmail.com
18 Haz 2007 Pzt 21:32:56 EEST

Her iki durum bende de oluşmuştu.

2. durumun nasıl olduğunu neden olduğunu çözemedim bir türlü, beta
olduğu için de çok üstünde durmadın zaten ilk restart'tan sonra düzeldi.

Bunlarında dışında tam hatırlayamadığım birkaç program değişik hatalar
verdiler. Fakat bütün paketlerimi güncelleyince sorun düzeldi. Şu an
problemsiz olarak kullanıyorum 2007.2 B'yi