[Pardus-kullanicilari] 2 olay.... 2007.2'de....

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
18 Haz 2007 Pzt 21:24:38 EEST

Arkadaşım
Birinci karşılaştığınız hata raporlanmış durumda. 2 nci hata olarak
belirttiğiniz contrib depo eklemesinde normal olarak depoya bağlandı pisinin
aktif konumda olduğu bir işlemi tamalamadan yarıda mı kestiniz de bu oluştu
veya güncelleme,pk.kurulumu esnsında internetten kopma mı
yaşadınız.Pekbilemiyorum buna benzer 2007 alphada internetten
günceleme veya pk
kurulumunda kopma olduğunda oluşmuş sistemi aç kapadan sonra
tekrarlamamıştı.Kolay gelsin

18.06.2007 tarihinde Server Acim <sacim at kde.org.tr> yazmış: