[Pardus-kullanicilari] Nerolinux3 Pisi paketi...

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
18 Haz 2007 Pzt 20:58:50 EEST

Merhaba Emre Bey,

Bugün fedora 7'de nero'yu denedim. Orada da aynı sorun oluştu: Sadece
imaj dosyası oluşturuyor, cd/dvdrw cihazlarını görmüyor. root
haklarıyla çalıştırdığımda ise her şey normaldi. Henüz pardus'ta
denemedim ama aynı sorun gibi duruyor. Bu durumda root haklarıyla
çalıştırmam gerekiyor ki bu da bana biraz bana mantıksız geliyor. Bunu
aşmanın bir yolu var mı ?

Teşekkürler.

04.06.2007 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> yazmış: