[Pardus-kullanicilari] Toshiba A200 Driverleri

Özgür Tunca ozgur.tunca at yahoo.com.tr
18 Haz 2007 Pzt 18:13:57 EEST

Daha önce göndermiş olduğum mailim hala gelmediği için tekrar yazıyorum....
  http://www.malatya.pol.tr/%5Cpardus%5CPardus_Kullanim_Kilavuzu.pdf

  eski versiyon için kullanım kılavuzu fakat işinize yarayabilir...45. sayfadan itibaren bakın..yalnız mutlaka isim ayarların içinde isim sunucu kısmına (ttnet ise 192.68.2.1 falan gibi şimdi hatırlamıyorum ) Örneğin, TTNET in IP adresini mutlaka yaz...DHCP için otomatik IP ayarlarını kullanan...modemin kablolu ise çok rahat bağlanırsın...Değilse kablolu modemi olan bir arkadaşının modemini geçici bir süre için kullan...bütün güncellemeleri yap.. PİSİ içindeki yeni paketler sekmesini aç ve orada eğer varsa  toshiba driverlarını ve kablosuz bağlantı için gerekli yardımcı programları yükle... Kolay gelsin...eğer bu şekilde de halledemez isen bulunduğun şehirde Pardus tan anlayan bir bilgisayarcı mutlaka vardır...Bilgisayarınızı oraya götürün size tüm ayarlarını yapsın....Pardus ta sorun bilgisayarını tam olarak çalıştırıncaya kadar geçen zaman...ondan sonra müthiş keyif almaya başlayacaksınız ....pes
 etmek yok...

Yahoo! kullaniyor musunuz?
 Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com