[Pardus-kullanicilari] Asus Ati EAX1600PRO(128Bit) 512MB Avivo 16X ekran kartı

Hakan Demirbilek hakandemirbilek at superonline.com
17 Haz 2007 Paz 12:15:40 EEST

Merhaba;

Pardus' un ati-drivers paketini kurduğunuz zaman bir sorunla
karşılaşmıyorsunuz. Aynı ekran kartı bende de var. Ancak ATI' nin tam
açık kaynak kodlu bir sürücü geliştirmemiş olması nedeniyle, Linux' a
özel masaüstü yöneticileri (beryl örneğin) kullanamıyorsunuz. Bunun
dışında 3B desteği mevcut ve sorunsuz çalışıyor. Ama henüz ekran kartını
almamışsanız NVIDIA almanızı tavsiye ederim. ATI' den daha iyi Linux
desteği var.

Bir sorunla karşılaşırsanız yardımcı olmaya çalışırım.