[Pardus-kullanicilari] donanım değişikliği dolayısıyla sistem açılmıyor

Umut D. linuxlist at gmail.com
17 Haz 2007 Paz 11:44:27 EEST

Genelde hda ve hdb Primary IDE, hdc ve hdd Secondary IDE soketi üzerinde
bulunur. Siz sabit diskinizin bulunduğu kabloyu anakart üzerindeki  yerinden
söküp diğerine takın.

Diğer bir yöntem de herhangi bir PARDUS cd'si ile açıp pardus bölümünüzü
bağlayıp (mount) /etc/fstab ve /boot/grub/grub.conf içindeki hdc'leri hda
yapmak olacaktır.

Saygılar.