[Pardus-kullanicilari] pardus kullanan birinden bir rica

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
16 Haz 2007 Cmt 20:20:15 EEST

Yeri geldi bir anı..
Bir kaç gün önce bir haber sitesi kendini yeniledi..
Hatta yenilediği gün firefoks imajını bir haberde -hatta kötü bir haberdi-
kullandı.
Ben ve sanırım bir Pardus kullanıcısı bu imaj için itirazda bulunduk.
Neyse, yenilenen sitenin firefoxda düzgün görüntülemesi mümkün değildi bir
sürü flaşlar, sayfa kenar ayarları IE ye göre, yazı karakterleri öyle vs
vs..
Şiddetli tepki verdik, tehdit ettik, iki gün sonra site firefoksda şıkır
şıkır görüntülenebilen hale geldi...
Daha öncede bir bankayı uyarmış ve değişikliğe itmiştik.
Lütfen posta atın uyarın, sizleri IE kullanmaya zorlamaya hakları yok...
üşenmeden bıkmadan UYARIN..
kolay gelsin...

16.06.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: