[Pardus-kullanicilari] Firefox'un Çökmesi Sorunu!..

Serdar DALGIÇ serdar at cclub.metu.edu.tr
15 Haz 2007 Cum 17:06:20 EEST

selim ok wrote On 15-06-2007 16:10:
> Bunu denediniz mi bu arada?
>
> Iyi calismalar,
> Selim

tabi, kusura bakmayın, cevap yazmayı unutmuşum; dediğinizi yaptım, ama
daha fazla verim alamadım.. :/

@Serbülent'e aynı sorunu eklentisizi bir firefox'ta da yaşadığım için
eklentilerden kaynaklandığını düşünmüyorum aslında.. sanırım bir memory
management problemi var, ama bu problemi yaşamamam gerektiğini
düşünüyorum :|