[Pardus-kullanicilari] Firefox'un Çökmesi Sorunu!..

Serdar DALGIÇ serdar at cclub.metu.edu.tr
15 Haz 2007 Cum 15:59:07 EEST

Doruk'a hemen 10 puanını gönderiyoruz:

dmesg çıktısı:

Out of Memory: Kill process 3797 (firefox) score 254633 and children.
Out of memory: Killed process 3799 (firefox-bin).

http://linux-mm.org/OOM_Killer

Out of Memory Killer'dan kaynaklanabileceğini söyledi ayrıca..

ancak yine de 256 MB ram + 512 MB swap'in bu şekilde bir cevap
vermesinde başka bir sorun varmış gibi geliyor bana..

bi çare firefox devel chat kanalına mı baksam diyorum ama..

ilgilenen herkese teşekkürler =)

serdar dalgıç