[Pardus-kullanicilari] Firefox'un Çökmesi Sorunu!..

emre erdoğan postaemre at gmail.com
15 Haz 2007 Cum 09:10:09 EEST

Merhabalar.

Selim Ok 9 Haziranda aşağıdaki satırları yazmadan önce ben de firefox ile
epey sürtüşmeliydim. Kendini sürekli kapatıyor ya da kilitliyordu.

>Düzen > Secenekler > Gelismis > Genel Sekmesi altinda Yazarken yazim
>denetimini gerceklestir isaretini kaldirin.

>Dilediginizde metin kutusuna sag tiklayip, "Bu alandaki yazimi
>denetle" secenegine tiklayin.
>
>Güle güle kullanin :)
>
>Iyi calismalar,
>Selim

Benim problemim textbox etiketlerinde bulduğu her türlü yazıyı denetlemeye
kalkan zemberekmiş, firefox değilmiş. Şimdilik sorun yok gibi görünüyor.
Denemenizde fayda var.