[Pardus-kullanicilari] Firefox'un Çökmesi Sorunu!..

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
14 Haz 2007 Per 23:53:58 EEST

14.06.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış:

> Adasim yine benden önce davranmis :) Emekliye mi ayrilsam ne :P

merhaba,

pes doğrusu diyorum, hemen hemen aynı şeyleri yazmışız.
geçen günlerde hayal gücü geniş birisi aynı kişilerin farklı adreslerle
cevap yazdıklarını, hatta kendilerin sorup kendileri cevapladığını
ve buranın reytiniginin artırılmaya (nerede tutuluyorsa veya kim takip
ediyorsa bunu...)
çalışıldığını yazmıştı. tabiki ben de gülmekten katılmıştım kendisine :P

ona malzeme olacak cinsten bir durum olmuş...