[Pardus-kullanicilari] Firefox'un Çökmesi Sorunu!..

Serdar DALGIÇ serdar at cclub.metu.edu.tr
14 Haz 2007 Per 21:26:48 EEST

Merhabalar..

yaklaşık olarak 6 aydır işletim sistemi olaran Pardus'u kullanıyorum..
ve ne yazık ki ilk kurduğumdan beri karşılaştığım bir sorun, ancak
yazabiliyorum.. biraz benim üşengeçliğime geldi, biraz da fazla
önemsemediğimden sanıyorum..

sorun şu:

Firefox'u açtıktan belirli bir süre sonra(süre değişiyor) Firefox
çöküyor.. Firefox çöktü diye bir mesaj almıyorum.. ya da "Program cevap
vermiyorum, YOKET" seçeneğiyle de karşılaşmıyorum..

Firefox açıkken Thunderbird veya Opera açmaya çalıştığımda da Firefox
çökebiliyor..

Mozilla'nın sürümü: sürüm 1.5.0.10 (20070303)
firefox'un sürümü: sürüm 2.0.0.3
Opera'nın sürümü: Version 9.21

her ne kadar  çekirdek'le alakası olmayacağını düşünsem de güncel olarak
kullandığım çekirdek sürümü de  2.6.18.8-83..

bu konuda benzer sorun yaşıyan var mı? varsa bunu bir hata olarak rapor
edilmesi gerektiğini düşüneceğim..

ayrıca eklentilerden mi diyerekten kullandığım bütün eklentileri
kapatarak da denedim, ancak gene aynı sonuçla karşılaştım, eklentisiz
firefox da çöküyor..

bu konuda tecrübeli olanların yardımlarını bekliyorum..

serdar dalgıç..