[Pardus-kullanicilari] DVR kart ile kamera görüntülerini web sitesinden yayýnlama ???

Murat Topçu murattpc at gmail.com
14 Haz 2007 Per 19:02:32 EEST

Öncelikle cevap verdiğin için teşekkürler yalnız söylediğin programların web
sitelerine şöyle kabaca bir gözattığımda network camera yada usb camera
ibarelerini görürken dvr card ile alakalı herhangi birşey göremedim. Genelde
bu tip programlar bilgisayara kamera olarak tanıtılmış öğeleri (ip kamera,
usb kamera vb) kullanabilirken dvr card lardan herhangi bir veri okumaları
söz konusu olmuyor. Pardusa öncelikle dvr kartımı göstermeliyimki bu tip
programlarda dvr kartıma bağlı olan kameralardan veri alabilsin. Umarım
derdimi anlatabilmişimdir 3-4 günden beri bu işin araştırmasını yapıyorum.
Daha öncede pardus kurmak istememe rağmen sırf kameraların programı
çalışmıyor diye pardus kuramadık.

Depo olayınıda birazdan bildiririm ama bana lazım olan program depoda
olmasada olur ben kendim manuel kurulumda yapabilirim. Yeterki kartımı
tanısın, kameraları görsün ve mümkünse web siteme canlı olarak görüntüleri
göndersin.

İlginiz için teşekkürler.

14.06.2007 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazmış: