[Pardus-kullanicilari] Masaustu resmi degistirme hakkında..

erhan sendag onursendag at gmail.com
14 Haz 2007 Per 12:06:03 EEST

Merhaba,

"Yeter artık" adlı mail'de masaustu resmi degistirmenin cok zor oldugu
yazılmıs. Bunu ben KDE-quality posta grubuna yazmıstım. Duzeltme
yapacaklarını dusunuyorum ama bana fark etmedigim bir ipucunuda soylediler:
Bir resim dosyasının ikonunu masaustune surukleyip bırakıyorsunuz ve cıkan
ufak menuden Masaustu resmi yap diyorsunuz. iste bu kadar basit.

Ayrıca Delphi, Adobe gibi programlar yok diye yazılmıs. Bunları
kullanıyorsanız hem windows hem pardus aynı anda yuklu olsun. Pardusu Adobe
paintshop yok diye suclamamak lazım.

Selamlar,