[Pardus-kullanicilari] Rtük Pardusa geçmiş.

Bünyamin CAMGÖZ bcamgoz at Rekabet.gov.tr
13 Haz 2007 Çar 15:22:54 EEST

Şu an aklıma geldi. Pardun içinde video görüntülerini vcd veya divx yapacak programlar var mı? Teşekkürler.

________________________________

From: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr [mailto:pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr] On Behalf Of Ali Işıngör
Sent: Wednesday, June 13, 2007 2:57 PM
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari]Rtük Pardusa geçmiş.

Sanırım ekteki basın duyurumuz, RTÜK'te yapılan işe dair bazı aradığınız cevapları verecektir.

http://www.pardus.org.tr/basin/bulten/030507.html

Ali Işıngör

On 6/13/07, Koray Löker <loker at pardus.org.tr> wrote:

On Wednesday 13 June 2007 14:26:13 Bünyamin CAMGÖZ wrote:
> Arkdaşlar mayıs ayına ait chip dergisinde rtük'ün pardus kullanmaya
> başladığını okudum. Bu konuda bilgisi olan varmı?. Bu arada pardus server
> ne zaman çıkıyor.

Ekip arkadaşları aradığımıza dair ilandan önce ana sayfamızda da duyurduğumuz
biçimde SKAAL adı verilen ve tüm yayınların arşivlenip taranabilmesine olanak
sağlayan bir dijital kütüphaneye ihtiyaç duyan RTÜK için bu proje Pardus
kullanılarak gerçekleştirildi...

Sunucu sürümü için 2008 düşünülüyor, yol haritası belirlendiğinde web
sitesinde görebileceksiniz...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->