[Pardus-kullanicilari] Ağ üzerinde çalışan yazıcı artık çalışmıyor (cozumu)

Eren Pardus erenpardus at gmail.com
12 Haz 2007 Sal 02:31:15 EEST

Sorunu çözdüm ama gerçekten çok komik bir çözüm oldu.

Windows kurulu bilgisayarlarda daha önceden açılmış hiç bir kullanıcı hesabı
ile yazdırılamıyordu. Google'ı karıştırırken yeni bir kullanıcı hesabı açın
ve deneyin diye bir şey gözüme çarptı. Yeni bir kullanıcı hesabı açıp
denedim ve sorunsuzca bastı. 2 bilgisayarda da yeni kullanıcı açtım
ikisinden de gönderilen yazıyı sorunsuzca bastı.

Ancak daha önce oluşturulmuş mevcut kullanıcılardan kesinlikle basmıyor.
Yeni açtığım kullanıcı ister bilgisayar yöneticisi olsun isterse sınırlı
hesap olsun fark etmiyor.

Böyle garip bir şey görmedim. Bunun sebebi ne olabilir?

Teşekkürler.