[Pardus-kullanicilari] akita dc200c webcam sorunu

Adil ALPMAN adil at alpman.net
12 Haz 2007 Sal 01:40:00 EEST

Merhaba Onur Bey;

Sayenizde bu da tamamdir, cam den kopete ile denemede goruntu aldim ve amsn
de de gorunutuyu karsidakine yolladim ve karsidan gorundum... :)

Ancak konsolda test-webcam dedigimde;

octl mcapture failed: Invalid argument
       TV: V:   6.5 163/163  0%  6%  0.0% 0 0 0%
ioctl mcapture failed: Invalid argument
       TV:   MJP: returning!
  CPLAYER:
(Çık) Çıkılıyor...

hatasi gorunuyor.

Bu nedir ve bir probleme yol acar mi?

Not : test-webcam ciktisi sonsuz akip tekrarlayan bir haldeydi ctrl-x ile
ben kestim...

Simdiden tesekkurler...

Adil ALPMAN