[Pardus-kullanicilari] =?utf-8?q?Re:=20=20A=F0=20=FCzerinde=20=E7al=FD=FEa?= =?utf-8?q?n=20yaz=FDc=FD=20art=FDk=20=20=E7al=FD=FEm=FDyor=20(cozumu)?=

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
11 Haz 2007 Pzt 16:48:49 EEST

Windows varsayılan olarak "LEMF" yöntemini kullanıyor,
onu "RAW" ile
değiştirirseniz yazıcı çalışıyor.
En azından benimki çalışıyor!

11 Haz 2007 Pts tarihinde, Eren Pardus şunları
yazmıştı:
> Teşekkürler.
>
> Çözümü okudum. Cups.conf dosyam sizinki ile birebir
aynı çıktı. Kurulum
> için Fedora sayfasında yer alan kurulum ayarlarını
kullanıyorum ve orada
> yazanlara göre ayarlamıştım. Sanırım bu nedenle
aynısı.

> Yazıcı kurulumunu aynı sizin dediğiniz gibi
yapıyorum.

> http://makine ip(yada yazicinin bagli oldugu makine
> ismi):631/printers/hp5652
>
> Yazıcıyı Windows kuruyor ve görüyor. Kurarken
Windows sürücülerini istiyor
> onuda kuruyorum.
>
> Fedora sitesinin dışında pclabs blogunda yer alan
çözümü de birebir
> uyguladım. Pardus sanırım kendisine ulaşılmasını
engelliyor. 631 nolu port
> açık ama sonuç alamadım.
>
> Cevap için teşekkürler. Biraz daha deneme yapar
sonuçları yazarım.

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da