[Pardus-kullanicilari] Yanıt: mozilla firefox turkvet portalındaki

Murat BUYUKKAL muratbuyukkal at yahoo.com
11 Haz 2007 Pzt 16:34:10 EEST

Bahsettiginiz portalin arkasindaki sunucu yazilimi M$
teknolojileri ile gelistirilmis. Gelistiren arkadaslar
da istemci tarafinda baska tarayicilar ile calisir mi
acaba diye dusunmeden Internet Explorer'a ozel
bilesenleri kullanmislar ve artik IE disindaki
tarayicilari desteklemez olmus.

Pardus icerisine Wine araciligi ile IE kurabilirsiniz
cozum icin.

Selamlar.

http://uk.rd.yahoo.com/evt=44106/*http://uk.docs.yahoo.com/mail/winter07.html
> adresini kullanın.
> Listeye iletmek istediğiniz soruları
> Pardus-kullanicilari at pardus.org.tr e-posta adresine
> gönderin.
> Liste mesajlarında arama yapmak için
> http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına
gidin.

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta’da