[Pardus-kullanicilari] usb wireless adaptör

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
11 Haz 2007 Pzt 16:38:16 EEST

Tek yolunuz ndiswrapper eger icindeki chip taninmiyorsa. lspci -v ciktisini
yazabilirseniz bakabiliriz taniniyor mu taninmiyor mu diye.

ndiswrapper icin bir surucu uymazsa, ayni chip'in oldugu baska bir kartin
surucusunu oynayip adapte edip kullanmak mumkun olabilir ama zor.

Bir de yaptiginjiz adimlari, nerde hata aldiginizi falan yazin ki "bir turlu
tanitamiyorum" ve "ndiswrapper yaptim olmadi" daha anlamli olsun.

kolay gelsin.

Emre