[Pardus-kullanicilari] pisi paketleri yüklenmiyor

Mehmet yazanadam at ttnet.net.tr
11 Haz 2007 Pzt 15:19:05 EEST

Merhaba

Az önce pisi paket deposunu değiştirmek istediğimde işlemi yapmasına
karşın maalesef değişikliği tam olarak gerçekleştiremedi. Bu arada
birkaç kez pisiyi açıp kapatmak zorunda kaldım. Ve kullanıcı değiştirip
pisi paket yöneticisini denediysem de maalesef paket yöneticisini
çalıştıramadım. Ve işin garip tarafı kurulumla birlikte gelen paket de
silindi. Şu an paket yöneticisine ulaşamıyorum Bu konuda acil destek
bekliyorum. Zira paket yöneticisi sistemdeki üç kullanıcıda da kapanmış
halde.

Mehmet