[Pardus-kullanicilari] Turquaz muhasebe porgramı acilis sorunları

Surhay Süren surhay at ajiba.com
11 Haz 2007 Pzt 13:12:41 EEST

Sayın Fişek ve Türkoğlu,

Her ikinize de ilginiz için teşekkür ederim. Hikayem kısaca şöyle.

Kendi makinemde, 1.1 den bu yana devamlı güncel tutuğumun Pardus 2007.1 var.
Hem contrib den hemde Turquaz'ın sitesinden indirdiğim şekli ile çalışmıyor
maalesef. (bir çok defalar kaldırıp yeniden kurup, anlayabildiğim kadarıyla
bağımlılıkları gözden geçirip)

Size gönderdiğim bilgideki makine ise bir arkadaşımın (sadik at pardus1) tamamen
2007.1 cd sinden bir kaç gün önce kurulmuş, güncellenmiş, yeni tertemiz bir
Pardus.  Hafta sonu iki gün boyunca kaldırıp yeniden kurdum. Turquaz
sitesinden indirdim kurdum, sitede tarif edildiği gibi kurdum ama nafile.
Çalışmadı.

Ayrıca hem kendi Pardus'umda diğer Pardus'da da Wine üzerinden Windows sürümü
çok güzel çalışıyor çalışıyor demiyelim açılıyor. (veri girişi ile test
etmedim, problemsiz açılıyor)

Ancak sitesinden forumlardan anladığım kadarıyla Turquaz ekibi "Turkuaz 2.0
Alfa" modelinin Windows sürümünü internetten denemeye acmışlar.
  (http://open.sabanciuniv.edu/turquazTest/Turquaz20/)
Sanırım yakın bir zamanda da Pardus (/Linux) sürümü gelecektir.

Aynı bilgileri şimdi siteyede gönderdim. Ama artık eski bir sürüm sayılır. Çok
fazla ilgilenemezlerse de şikayet edemen sanırım. :) Daha iyisini yapmak için
uğraştıkları ortada.

Ancak anlayabildiğim kadarıyla Turquaz'ın, sistemin Java' sını
kullanabilmesini sağlasalar düzelirmiş gibi geliyor.

Tekrar ilginize teşekkürler.

Surhay Süren

10 Haz 2007 Paz tarihinde, Mehmet Türkoğlu şunları yazmıştı: