[Pardus-kullanicilari] Server Sürümü

Serbulent UNSAL serbulentu at gmail.com
11 Haz 2007 Pzt 11:47:13 EEST

Ben aktif olarak kullanmadım openldap ı ancak seminerlerden edindiğim
izlenim. AC yerine kullanılabildiği yönünde. Hatta ODTÜ bilgi işlem
bununla gerçekleştiriyor bütün yönetim işlemlerini. [1] [2]

[3]  adresinde detaylı bir sunum bulunuyor. Daha önce
incelemediyseniz, belki göz atmak istersiniz.

Serbülent

[1] http://cisn.odtu.edu.tr/pgina.php
[2] www.bidb.odtu.edu.tr/filesTR/usg/cc_news/akademikbilisim/147.pdf
[3] http://seminer.linux.org.tr/seminer-notlari/LDAPSunum.sxi