[Pardus-kullanicilari] A4 webcam

msen63 at ttnet.net.tr msen63 at ttnet.net.tr
10 Haz 2007 Paz 22:37:35 EEST

     Merhaba, Pardus A4 Tech webcam'i otomatik olarak tanıyor, pk 335 modelini  sorunsuz olarak kullanıyorum. Tabii "gspca" paketi sisteminizde kurulu değilse kurmalısınız. Bunun dışında tanıtma işlemine gerek yok diye biliyorum.
     Mustafa ŞEN
     Öğretmen, 44, MANİSA

---- Yazan Adam <yazanadam at ttnet.net.tr> demiş ki: