[Pardus-kullanicilari] office 2007 oe kelime işlemci

Serbulent UNSAL serbulentu at gmail.com
10 Haz 2007 Paz 18:21:36 EEST

Merhabalar,

Olaya birde şu açıdan bakmakta fayda var; M$ nin bile kendi sürümleri
arasında dosyalarını açmakta sıkıntısı bulunurken aynı şeyi başka bir
ofis programından beklemek biraz adaletsizlik değil mi ?

Öte yandan ileri ki sürümlerde bir şeyler yapılacağını düşünüyorum. Şu
an için odf-converter diye bir çözüm mevcut, docx i odf ye çeviren
(http://mascix.blogspot.com/2007/05/odf-docx-ve-can-sknts.html)  bu
converterı oo ya entegre edebiliryormuşsunuz
(http://ubuntuforums.org/archive/index.php/t-386385.html )

Serbülent

10.06.2007 tarihinde Ünal Özüm <sofamor at gmail.com> yazmış: