[Pardus-kullanicilari] Ynt: isletim-sistemi-degistirmek-din-degistirmek-gibi/

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
10 Haz 2007 Paz 12:14:46 EEST

Date: Sat, 9 Jun 2007 23:58:08 +0300
From: " Remzi Düzağaç " <remzi.d at gmail.com>
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari]
        isletim-sistemi-degistirmek-din-degistirmek-gibi/
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

Merhaba
amacım bir tartışma çıkartmak değil ancak pardus ve ekibi için
söyledikleriniz

Pardus elemanları da kendilerine "geliştirici" diyor, ama yaptıkları iş
esas
> olarak entegratörlüktür, yazdıkları birkaç Python script de her
> entegrasyon işi için mutad "glue work" kapsamındadır.

pek de hoş değil. Pardus Türkiye de bilişimin gelişmesi için bir
başlangıç
ve bence gayet iyi adımlar atıyorlar. Merak ediyorum sizin "glue work"
kapsamı dışına çıkan bir projeniz var mı ?
-

Ben Linux diye bir şeyin varlığını biliyor, denemek istiyor ama cesaret
edemiyordum. Yıllar önce elime geçen bir Knoppix çalışan CD'si yaptığım
yarım yamalak deneme beni sadece korkutmuştu. Pardus sayesinde bugün,
devamlı kullandığım 3 bilgisayarımda da Linux kullanıyorum. Çocuklarım,
eşim, kardeşlerim de Pardus kullanıyorlar. Büyük oğlum ileride Linux
programları, oyunları yazmak istiyor. İki ayrı arkadaşıma kurdum, bir çok
arkadaşıma da tanıttım. Birisi başlamak için 2007.2'yi bekliyor. Pardus
uyumlu donanımın listesini hazırladık, önümüzdeki hafta Pardus için
bilgisayar alacak...

Lütfen; karmakarışık, çirkin, komplekslerle dolu ruhunu ve kafasını
yansıtan o abuk subuk metni yazan değerli beyefendiye sorar mısınız
kendisi bu büyünün ne kadarını hayal edebilmiş ömrü boyunca? Özellikle "Ne
kadarını yapmış" demiyorum. Çünkü birşeyler üreten insanlar, işini gücünü
bırakıp başkalarının yaptıklarındaki hataları aramaya kalkmazlar.
Söyleyecek adam gibi lafı olmayanlara özgü, yarı İngilizce, yarı Türkçe bu
saçmalıkları kaale alıp yanıtladığım için kendime de, "Bu başlığa yanıt
yazanları üyelikten çıkaracağım" deyip bunu yapmayan arkadaşa da
kızıyorum...

Zeynep Tokuş,Tan
Sağtürk,Kargo.....ve daha birçok ünlü Mynet email
kullanıyor! Ya sen?