[Pardus-kullanicilari] Ynt: ÖNERİ

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
10 Haz 2007 Paz 11:45:37 EEST

-
Date: Sat, 9 Jun 2007 21:34:19 +0000
From: mehmet çoksevim <m_coksevim at hotmail.com>
Subject: [Pardus-kullanicilari] ÖNERİ
To: <pardus-kullanicilari at pardus.org.tr>

değerli pardus kullanıcıları bu blog olayı yerine vbulletinle free
hostaların birine
forum kursak hem pardusun reklamını yapsak hemde o platformda sorunlara
çözüm
üretsek resimli şekilde açıklasak ve ve ve.....
mail hesabımı açıpta 50 tane maili bi arada görmek sıkıcı gelmeye başladı
bana....
eğer yapalım derseniz hemen şimdi başlayabiliriz yapmaya....
bana yardım edebilecek vbulletin bilen biri var mı...
1 hafta da bu blog olayını en üst seviyeye taşıyabiliriz.... bu konuyla
ilgili
fikirlerinizi öğrenebilirmiyim....????

Bir forum var zaten. Ben, çocuklarım, arkadaşlarım ve daha bir çok kişi,
Linux'la orada tanıştık, Pardus'u orada öğrendik.

Zeynep Tokuş,Tan
Sağtürk,Kargo.....ve daha birçok ünlü Mynet email
kullanıyor! Ya sen?