[Pardus-kullanicilari] açılışta deskop çıkmıyor. komut satırında kalıyor

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
10 Haz 2007 Paz 04:37:27 EEST

Merhaba sorun olmamasi gerekir, ancak anlayamadim hata  nerde. sisteminizden
bir kac dosya alabilsek hatayi cozebilirdik, ancak komut satirindan dosya
vermeniz guc olacaktir. Yine de eger yapabiliyorsaniz:
sisteme root olarak giris yapip (komut satiri ekraninda)
1)
lspci > /tmp/lspci.output
2)
cp /etc/xorg.conf /tmp
3)
cp /var/log.syslog /tmp
4)
cp /var/log/Xorg.0.log /tmp
5)
mount /dev/sda1 /mnt   (surucunuzun SATA oldugunu varsaydim, ATA ise
/dev/hda1 yazin)
6)
cd /tmp
cp lspci.output xorg.conf syslog Xorg.0.log /mnt
7)
reboot

bu sekilde sistemi baslattiktan sonra Windows'a giris yapip, windows'dan bu
dosyalari (c'nin kokunde olacaklar) ZIP'leyip posta ile bu mesaja
yanitinizda gonderin, sorunu anlayalim.

Bu arada, normalde /etc/xorg.conf dosyasini sildiginizde sorun kalmamasi
lazim.  Eger guncellemeler yarim kaldi diyorsaniz, root olarak sisteme
girmisken:

pisi up

komutunu verip guncellemelerin yapilmasini beklemenizi oneririm.

kolay gelsin,

Emre