[Pardus-kullanicilari] Pisibul hakkında

Ayan Öztürk ayanozturk at gmail.com
10 Haz 2007 Paz 00:25:42 EEST

On Sunday 10 June 2007 00:11:13 sHiNd@ BlackIce wrote:
> arkadaşlar bu pisibuldan bulduğumuz program yada paketlerden svn depolarına
> yönlendiriliyor bende konsoldan "svn co .......... ......" şeklinde yazarak
> indirmeye çalışıyorum. Bunu da beryl kurulumunda gördüm. ancak indirdiğim
> klasörün içinde ./makeall falan yapamıyorum. bu depodan indirme şeklim
> doğru mu? doğruysa nasıl derleyip pakaeti kuracağım ? şimdiden
> yardımlarınız için teşekkür ederim

Pisibul'un son sürümünü kullanıyorsan zaten Paketi derle gibi bir buton olması
gerekiyor programın kendisinde?

birde hangi paketi derlemeye çalışıyorsun contrib deposu derlendi hazır pisi
paketlerini kullanabilirsin.

Paket yöneticisine
http://paketler.pardus.org.tr/contrib-2007/pisi-index.xml.bz2 eklemen
yeterli.