[Pardus-kullanicilari] Virtual Box Çözünürlük

selim ok selimok at gmail.com
9 Haz 2007 Cmt 20:40:56 EEST

09.06.2007 tarihinde Cem TURGUT <cemturgut at gmail.com> yazmış:

> [...]
> yapılabilecek bir işlem sanki pardus'a virtualbox kurulmuş gibi ben pardus
> üzerinde win kurmadım win üzerinde pardus kurdum. Şimdi burada win konusunda
> yardım ister gibi görünüyorum ama amacım kurulan sürümünü bir süre de olsa
> win altında çalıştırmak. Diyeceksiniz ki neden farklı bir bölüme kurmuyorsun
> bunun bir sürü yolu var hepsini biliyorum tabi ki ama makine her zaman yakın
> değil bana incelemesini istiyorum kurulanı kullansın istiyorum böyle de
> kullanılabilir tabi sadece varsa bir çözümü tam ekran daha iyi olacak.

Win üzerinde Pardus calistirmak istediginizi biliyorum, hatta bu yüzden
özellikle:
 "Sanirim yalnizca sanal makineyi acip, pisi it virtualbox-guestadditions
komutunu vermek yeterli oluyor bunun icin." , dedim. Yani sanal makineyi
acin Pardus'u baslatin, komutu verin :)

iyi calismalar,
Selim

09.06.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: