[Pardus-kullanicilari] Virtual Box Çözünürlük

Cem TURGUT cemturgut at gmail.com
9 Haz 2007 Cmt 18:02:51 EEST

Selim bey ben mi yanlış yorumluyorum acaba bu pardus üzerinden yapılabilecek
bir işlem sanki pardus'a virtualbox kurulmuş gibi ben pardus üzerinde win
kurmadım win üzerinde pardus kurdum. Şimdi burada win konusunda yardım ister
gibi görünüyorum ama amacım kurulan sürümünü bir süre de olsa win altında
çalıştırmak. Diyeceksiniz ki neden farklı bir bölüme kurmuyorsun bunun bir
sürü yolu var hepsini biliyorum tabi ki ama makine her zaman yakın değil
bana incelemesini istiyorum kurulanı kullansın istiyorum böyle de
kullanılabilir tabi sadece varsa bir çözümü tam ekran daha iyi olacak.

09.06.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: