[Pardus-kullanicilari] eski kerneller

Cem TURGUT cemturgut at gmail.com
9 Haz 2007 Cmt 15:24:24 EEST

Arkadaşlar konu ile alakalı değil belki ama özellikle wiki'den link
verildiğinde nedendir bilmiyorum ama sanırım türkçe karakterlerle ilgili
sorun oluşuyor. Ne zaman tıklamak istesem bu sayfa yok oluşturmak ister
misiniz gibi bir sayfa çıkıyor karşıma. Ya bu benimle alakalı bir sorun yada
başka birşey.....

http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Grub_Men%C3%BCs%C3%BC_Temizli%C4%9Fi

gibi

Cem